Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!!

Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!!
Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!! Razotkriven u devet pitanja! Duh sa Kvarnera!!

Razotkrivanje u devet pitanja
15.11.2016

1.PREDSTAVI SE ?
Dejan Zlendic, 37 god, Rijeka.

2. KAD SI POČEO-LA  DA TETOVIRAŠ I ZAŠTO?
Prvi doticaj sa tetovazom sam imao 2001.godine, nakon cega je uslijedila pauza do 2003.kada ozbiljnije pristupam poslu.
Sve  je pocelo kada su me prijatelji poceli nagovarat da se pocnem baviti  tetoviranjem jer sam godinama  crtao graffite. U pocetku cak i nisam bio previse zainteresiran jer su se u to vrijeme tetovirali iskljucivo triblovi, sto meni nije i nije bio nekakav izazov, ali nakon sto sam prvi put vidio da se moze tetovirati sa sjenama i u boji, promjenio sam misljenje.

3.GDJE TRENUTNO RADIŠ?
Imam studio u Rijeci.
Iako dobivam puno ponuda, nastojim biti u studijima gdje imam stalne klijente, a to su u Norveska, Svicarska i trenutno Njemacka. Prije sam radio u Italiji, Austriji, Svedskoj i Islandu.

4.DA lI POSJEĆUJEŠ I UČESTVUJEŠ NA KONVENCIJAMA?
Sudjelujem najvise na dvije konvencije godisnje, ali ih posjecujem kad god imam mogucnosti i vremena. Volim konvencije jer je to prilika da vidim drage ljude, da malo razmjenimo informacije o novim trendovima, opremi  itd. Dobro je i da se posjetitelji upoznaju sto su artisti sve u mogucnosti izvesti.          S druge strane konvencije ne volim jer puno puta nagradu uzme copy-paste rad bez imalo kreativnosti ili cak kompletnu kopiju necijeg rada, dok pravi umjetnici ostaju u sjeni. Artisti koji grade vlastiti stil, razmisljaju o ideji i dizajnu, koji cijelu tetovazu mogu free hendat  kako bi dobila na originalnosti, njih najvise poštujem i takvi zasluzuju nagrade.

5. IDOLI ILI UZORI?

Prvi uzor mi je bio Robert Hernandez jer je imao specifican stil koji je bio ispred svog vremena. U to vrijeme dok su svi radili klasicne dosadne tetovaze, on je radio svoje imaginarne likove sa nekim svojim dodatcima, naravno uz briljantnu tehniku. U to vrijeme sam volio radove i Victor Portugala jer je cesto radio iz glave i stil mu je bio pod utjecajem Hernandeza. Danas priznajem da sam pogubljen jer ima toliko vrhunskih artista tako da mi se tesko opredjeliti za nekog posebnog. Ipak danas je vrh Samohin.

6. KONEKCIJA SA KLIJENTIMA?
-Volim biti 100% siguran sto klijent od mene zahtjeva, da ne bude nekakvih zabuna i gubitka vremena prije tetoviranja. Biram radove, mogu raditi sve stilove ali neki stilovi mi ne odgovaraju jer su mi prejednostavni pa mi ne prestavljaju izazav. Ne radim cover up, maori stil i mandale ( iako mi je to jako lijepo ) i ostale neke sitnice kao slova, datume i itd. Ipak, jednom u mjesec dana primim i takve stvari da si odmorim mozak 🙂
Za velike radove ili projekte kako ih ja zovem, volim u cetiri oka razgovarati kako bi znao koliko je klijent otvoren za nove ideje i sugestije. Nakon toga pustam vrijeme da odradi svoje, u glavi mi se vrte slike, kristaliziram ideju i formu cijelog dizajna. Par dana prije termina radim na skici i predlazem klijentu. U fazi tetoviranja ne radim tocno po skici, dodajem efekte i neke elemente, prilagodavam se anatomiji. Na takav nacin rada klijenti su uvijek zadovoljni  jer dobiju originalnu tetovazu.

7. ŠTA JE ZA TEBE DOBRA TETOVAŽA?
-Prvo gledam dizajn, kreativnost i izvedbu, nakon toga tehniku, cistocu sjena, prijelaze, i u slucaju boje ako je sve dobro popunjeno. Vrhunska tetovaza mora sadrzavati sve navedeno. Jako bitan faktor je kompozicija i kontrast za sto mislim da se dosta artista nađu u tom problemu i tesko se izvlace. Također imam na umu kako ce tetovaza izgledati kada zacijeli.

8. OPREMA ZA TETOVIRANJE?
-Pratim trendove  i iz dana u dan industrija napreduje, dolaze neke revolucionarne stvari. Volim biti organiziran i opskrbljen sa svime sto mi treba u poslu, tako da imam 15-20 mašinica ( vec razmisljam o nekoj novoj – to je fetiš, nema pomoci ), 100 boja, nekoliko adaptera i pedala, stotine igala itd. Puno je artikala koje industrija izbacuje koje nisu potrebne, ali neki artisti vole imati bas sve, neka se nađe.             U svakom slucaju, sve je jako napredovalo i sigurno olaksalo posao. Nekada si morao lemiti sam svoje igle, danas kupis bilo koji tip igle, i to puno kvalitetniju nego prije. Boje su kvalitetnije, lakse se radi sa njima, postojane su. Coil i rotary mašinice su se skoro razvile do maksimuma. Moje misljenje je da mozes napraviti vrhunsku tetovazu i sa lošom jeftinom opremom ako znas svoj posao, samo sto moderna oprema to puno olaksava i daje neko bolje samopouzdanje.

9. TETOVIRANJE U BUDUĆNOSTI?
-Nekad je sve vise-manje bilo black&grey, danas su popularne i tetovaze u boji.  Sigurno ce raditi jos vece stvari sa nekim luđim stilovima. Iako trenutno izgleda da je scena zasičena sa svim stilovima, i dalje ima puno prostora za napredak u nekom novom smjeru.  Ne vjerujem da ce se vratiti stari stilovi kao triblovi itd.,dok ce old school uvijek biti popularan.   Vrijeme ce pokazati svoje.

 

C/P

Hvala Ghost-u odgovorima.

Više o Ghost-u i njegovim radovima potražite na njegovom Facebook profilu.